Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından düzenlenen YURTLİG Basketbol (Erkek) Türkiye Birinciliği müsabakaları, Karabük’te başladı. Organizasyona 7 ilden yaklaşık 80 sporcu katılım sağladı.
Yenişehir Kapalı Spor Salonu’nda gerçekleştirilen organizasyon, düzenlenen açılış seremonisi ile başladı. Açılış programına Gençlik ve Spor İl Müdür Vekili Hüseyin Bilicioğlu, Şube Müdürleri Serdar Ali Osman Sevim, Lokman Mollaoğulları ve Nurşen Köseoğlu ile antrenörler ve sporcular katıldı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından gerçekleştirilen seremoni programında, sporun birlik ve kardeşlik ruhuna vurgu yapıldı. Organizasyonun Karabük’te düzenlenmesinden duyulan memnuniyet ifade edilirken, tüm takımlara başarı dileklerinde bulunuldu.
Açılış programı toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle devam etti. Seremoninin ardından başlayan müsabakalarda sporcular, Türkiye şampiyonluğu için mücadele etmeye başladı.


CUMHURBAŞKANI NOT ALDI, GÖZLER GELECEK MÜJDEDE
CUMHURBAŞKANI NOT ALDI, GÖZLER GELECEK MÜJDEDE
OVACIK’TA ULUSLARARASI GENÇLİK VE GÖKYÜZÜ BULUŞMASI DEVAM EDİYOR
EFLANİ KAYMAKAMI ÖMER BULUT ONURUNA VEDA YEMEĞİ DÜZENLENDİ
Karabük’te 37 Bin Öğrencimiz Karne Heyecanı Yaşadı
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ EVLİLİKLER, “BESMELE”Lİ, EVLER “KIBLE”Lİ, HAYATLAR “ÂMENTÜ”LÜ OLMALIDIR. (2)”
Karabük Polis Meslek Eğitim Merkezi 32. Dönem Mezuniyet Töreni Gerçekleştirildi
FARUK ALTIOK “ LİYAKAT MI, TORPİL Mİ?”
