Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından düzenlenen YURTLİG Basketbol (Erkek) Türkiye Birinciliği müsabakaları, Karabük’te başladı. Organizasyona 7 ilden yaklaşık 80 sporcu katılım sağladı.
Yenişehir Kapalı Spor Salonu’nda gerçekleştirilen organizasyon, düzenlenen açılış seremonisi ile başladı. Açılış programına Gençlik ve Spor İl Müdür Vekili Hüseyin Bilicioğlu, Şube Müdürleri Serdar Ali Osman Sevim, Lokman Mollaoğulları ve Nurşen Köseoğlu ile antrenörler ve sporcular katıldı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından gerçekleştirilen seremoni programında, sporun birlik ve kardeşlik ruhuna vurgu yapıldı. Organizasyonun Karabük’te düzenlenmesinden duyulan memnuniyet ifade edilirken, tüm takımlara başarı dileklerinde bulunuldu.
Açılış programı toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle devam etti. Seremoninin ardından başlayan müsabakalarda sporcular, Türkiye şampiyonluğu için mücadele etmeye başladı.


Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Ferhat Salt “Türkiye Yüzyılı’nda Şehrimizi Büyütmeye Devam Edeceğiz
İsmail Özer’den Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Başkan Köse Manisa’da Çevreci Belediyeler Birliği Toplantısına Katıldı
Karabük İl Özel İdaresine Kazandırılan 13 Yeni Araç ve İş Makinesi Hizmete Alındı
Ferhat Salt: “Mahalle Başkanlarımız Gönül Bağımızın En Güçlü Halkasıdır”
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ MENFAAT KARŞISINDA KÜÇÜLENDEN BÜYÜK İNSAN OLMAZ!”
