Orman köylülerine su tankeri dağıtım töreninin ardından Vali Oktay Çağatay ve beraberindeki heyet, geçtiğimiz yıl meydana gelen orman yangınlarında büyük hasar gören Kamış Köyü’ne geçerek tohum dikim programına katıldı.
Yangından etkilenen alanlarda gerçekleştirilen törende, yeniden yeşillendirme çalışmaları kapsamında tohumlar toprakla buluşturuldu. Programa Vali Oktay Çağatay’ın yanı sıra; Karabük Milletvekilleri Cem Şahin ve Ali Keskinkılıç Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, İl Jandarma Komutanı İsmail Gökcek, İl Emniyet Müdürü Anmet Canver AK Parti Karabük İl Başkanı Ferhat Salt ile Zonguldak Orman Bölge Müdürü Hasan Keskin ile kurum müdürleri katıldı.
Vali Oktay Çağatay, “Bugün burada attığımız her tohum, yarınlarımızın nefesi olacaktır. Ormanlarımızı korumak ve yeniden yeşertmek hepimizin ortak görevidir.” ifadelerini kullandı.
Yetkililer tarafından yürütülen çalışmalar hakkında bilgi alan Vali Çağatay, bölgede gerçekleştirilecek ağaçlandırma ve bakım faaliyetlerinin planlı bir şekilde sürdürüleceğini belirtti. Tohum dikim etkinliğinde katılımcılar da fidan ve tohumları toprakla buluşturarak yeniden yeşeren bir doğa için temennilerini dile getirdi.


Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Ferhat Salt “Türkiye Yüzyılı’nda Şehrimizi Büyütmeye Devam Edeceğiz
İsmail Özer’den Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Başkan Köse Manisa’da Çevreci Belediyeler Birliği Toplantısına Katıldı
Karabük İl Özel İdaresine Kazandırılan 13 Yeni Araç ve İş Makinesi Hizmete Alındı
Ferhat Salt: “Mahalle Başkanlarımız Gönül Bağımızın En Güçlü Halkasıdır”
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ MENFAAT KARŞISINDA KÜÇÜLENDEN BÜYÜK İNSAN OLMAZ!”
