Vali Oktay Çağatay, Edirne ilinden ilimize gelerek Safranbolu’da konakladıkları otelde meydana gelen atık karbonmonoksit gazı sızıntısından etkilenen şehit ailelerini, tedavi gördükleri Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti.
Hastanede şehit ailelerimizle yakından ilgilenen Vali Oktay Çağatay, İl Sağlık Müdürü İsmail Kara ve Hastane Başhekimi Erkan Doğan’dan yaralıların sağlık durumlarına ilişkin bilgi aldı.
Olay kapsamında Safranbolu Devlet Hastanesi’ne 2’si çocuk 7 kişi, Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne ise 2’si çocuk 35 kişinin olmak üzere toplam 42 vatandaşımızın başvurdu ve tedavi altına alındı.
Vali Oktay Çağatay, Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve Safranbolu Devlet Hastanesinde tedavi altına alınan şehit ailelerimizin sağlık durumlarının iyi olduğunu ifade ederek, tüm vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerini iletti ve sürecin ilgili kurumlar tarafından titizlikle takip edildiğini sözlerine ekledi.


Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Ferhat Salt “Türkiye Yüzyılı’nda Şehrimizi Büyütmeye Devam Edeceğiz
İsmail Özer’den Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Başkan Köse Manisa’da Çevreci Belediyeler Birliği Toplantısına Katıldı
Karabük İl Özel İdaresine Kazandırılan 13 Yeni Araç ve İş Makinesi Hizmete Alındı
Ferhat Salt: “Mahalle Başkanlarımız Gönül Bağımızın En Güçlü Halkasıdır”
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ MENFAAT KARŞISINDA KÜÇÜLENDEN BÜYÜK İNSAN OLMAZ!”
