Safranbolu Belediyesi, hemşerilerinin sağlığı ve konforunu önceleyen hizmet anlayışı doğrultusunda toplu taşıma araçlarında temizlik ve hijyen çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
Safranbolu Belediyesi İşletme ve İştirakler Müdürlüğü’ne bağlı Ulaşım Şefliği tarafından yapılan açıklamaya göre, ekipler tarafından belediyeye ait toplu taşıma araçlarının rutin iç ve dış temizliklerinin düzenli olarak gerçekleştirildiği belirtildi.
Çalışmalar kapsamında araçların zeminleri, koltukları, tutunma alanları ve sık temas edilen yüzeyleri özel temizlik ve dezenfeksiyon ürünleriyle temizleniyor.
Safranbolu Belediyesi İşletme ve İştirakler Müdürlüğü, vatandaşların sağlıklı, güvenli ve konforlu bir şekilde ulaşım hizmetinden faydalanabilmesi için hijyen standartlarının titizlikle uygulandığını belirterek, temizlik çalışmalarının periyodik olarak devam edeceğini kaydetti.
Safranbolu Belediyesi, kent genelinde sürdürülen bu uygulamalarla toplu taşımada hijyen seviyesini üst düzeyde tutmaya ve vatandaş memnuniyetini artırmaya devam ediyor.


CUMHURBAŞKANI NOT ALDI, GÖZLER GELECEK MÜJDEDE
CUMHURBAŞKANI NOT ALDI, GÖZLER GELECEK MÜJDEDE
OVACIK’TA ULUSLARARASI GENÇLİK VE GÖKYÜZÜ BULUŞMASI DEVAM EDİYOR
EFLANİ KAYMAKAMI ÖMER BULUT ONURUNA VEDA YEMEĞİ DÜZENLENDİ
Karabük’te 37 Bin Öğrencimiz Karne Heyecanı Yaşadı
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ EVLİLİKLER, “BESMELE”Lİ, EVLER “KIBLE”Lİ, HAYATLAR “ÂMENTÜ”LÜ OLMALIDIR. (2)”
Karabük Polis Meslek Eğitim Merkezi 32. Dönem Mezuniyet Töreni Gerçekleştirildi
FARUK ALTIOK “ LİYAKAT MI, TORPİL Mİ?”
