Safranbolu Belediyesi, hemşerilerinin sağlığı ve konforunu önceleyen hizmet anlayışı doğrultusunda toplu taşıma araçlarında temizlik ve hijyen çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
Safranbolu Belediyesi İşletme ve İştirakler Müdürlüğü’ne bağlı Ulaşım Şefliği tarafından yapılan açıklamaya göre, ekipler tarafından belediyeye ait toplu taşıma araçlarının rutin iç ve dış temizliklerinin düzenli olarak gerçekleştirildiği belirtildi.
Çalışmalar kapsamında araçların zeminleri, koltukları, tutunma alanları ve sık temas edilen yüzeyleri özel temizlik ve dezenfeksiyon ürünleriyle temizleniyor.
Safranbolu Belediyesi İşletme ve İştirakler Müdürlüğü, vatandaşların sağlıklı, güvenli ve konforlu bir şekilde ulaşım hizmetinden faydalanabilmesi için hijyen standartlarının titizlikle uygulandığını belirterek, temizlik çalışmalarının periyodik olarak devam edeceğini kaydetti.
Safranbolu Belediyesi, kent genelinde sürdürülen bu uygulamalarla toplu taşımada hijyen seviyesini üst düzeyde tutmaya ve vatandaş memnuniyetini artırmaya devam ediyor.


Karabük’e Yeni Bir Yatırımı Daha
Karabük’e Yeni Bir Yatırımı Daha
ÇEDES Projesi Yıl Sonu İl Programı Coşkuyla Gerçekleştirildi
Safranbolu’da Yürekler Milliler İçin Attı
27. Altın Safran’da Ödüller Sahiplerini Buldu
Yenişehir Yazlık Sineması Yeniden Karabük’lülerle Buluştu
Festival’de Önce Ezel Akay Söyleşi, Sonra Neredesin Firuze
Karabük Valisi Oktay Çağatay Jandarma Teşkilatının 187. Kuruluş Yıl Dönümünü Kutladı
