Karabük Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Kadın Voleybol Takımı ile Bolu Voleybol Spor Kulübü arasında, Türkiye Voleybol Federasyonu 2. Lig Kadınlar müsabakası kapsamında Yenişehir Spor Salonu’nda oynanan karşılaşma, dostluk ve kardeşlik mesajlarıyla tamamlandı.
Karşılaşmayı 3-0’lık skorla misafir takım Bolu Voleybol’un kazandığı mücadele sonrasında, her iki takım sporcuları ve teknik heyetleri maçın ardından düzenlenen yemek organizasyonunda bir araya geldi. Samimi sohbetler ve güler yüzlerin hakim olduğu buluşmada, sporun sadece rekabetten ibaret olmadığı; dostluk, saygı ve kardeşlik değerlerini de pekiştirdiği vurgulandı.
Organizasyona katılan Karabük Gençlik ve Spor İl Müdürü Coşkun Güven, her iki takım sporcularını ve teknik heyetlerini tebrik ederek, “Spor; centilmenlik, dostluk ve paylaşım kültürünün en güzel yansımasıdır. Bugün burada bunu bir kez daha görmekten mutluluk duyduk.” ifadelerini kullandı.
Etkinlik, sporun birleştirici gücünü ön plana çıkaran anlamlı görüntülerle sona erdi.


Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Ferhat Salt “Türkiye Yüzyılı’nda Şehrimizi Büyütmeye Devam Edeceğiz
İsmail Özer’den Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Başkan Köse Manisa’da Çevreci Belediyeler Birliği Toplantısına Katıldı
Karabük İl Özel İdaresine Kazandırılan 13 Yeni Araç ve İş Makinesi Hizmete Alındı
Ferhat Salt: “Mahalle Başkanlarımız Gönül Bağımızın En Güçlü Halkasıdır”
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ MENFAAT KARŞISINDA KÜÇÜLENDEN BÜYÜK İNSAN OLMAZ!”
