Safranbolu’nun geleceği toprakta şekilleniyor: Üreticiye teknik dokunuş
Safranbolu Belediyesi, tarımsal üretimi canlandırmak ve üreticilere doğru teknikleri öğretmek amacıyla düzenlediği “Meyve Ağaçları Aşılama Kursu”nu gerçekleştirdi.
Safranbolu Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü bünyesindeki Yazıköy Uygulama ve Üretim Birimi yerleşkesinde düzenlenen programa, Safranbolu Belediye Başkanı Mimar Elif Köse, Belediye Başkan Yardımcısı Taner Timar ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Tarımsal kalkınmaya destek vermek ve bölgedeki meyve ağaçlarından alınan verimi artırmak hedefiyle hayata geçirilen eğitimlerde, Yazıköy Uygulama ve Üretim Birimi sorumlusu Ziraat Mühendisi Pınar Alazoğlu Uslu ve uzman ekibi görev aldı. Katılımcılara kalem ve göz aşısı yöntemleri hakkında hem teorik hem de uygulamalı bilgiler verildi.
Belediye Başkanı Elif Köse, yerel üretimin desteklenmesinin önemine vurgu yaparak, bu tür kurslarla bilinçli tarım uygulamalarını yaygınlaştırmayı hedeflediklerini belirtti.
Program kapsamında katılımcılar, uzmanlar eşliğinde uygulama yaparak aşılama tekniklerini yerinde öğrenme fırsatı buldu.


Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Ferhat Salt “Türkiye Yüzyılı’nda Şehrimizi Büyütmeye Devam Edeceğiz
İsmail Özer’den Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Başkan Köse Manisa’da Çevreci Belediyeler Birliği Toplantısına Katıldı
Karabük İl Özel İdaresine Kazandırılan 13 Yeni Araç ve İş Makinesi Hizmete Alındı
Ferhat Salt: “Mahalle Başkanlarımız Gönül Bağımızın En Güçlü Halkasıdır”
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ MENFAAT KARŞISINDA KÜÇÜLENDEN BÜYÜK İNSAN OLMAZ!”
