Safranbolu’da ata tohumundan üretilen “maniye domatesi” fideleri ücretsiz dağıtılacak
Safranbolu Belediyesi, tarımsal üretimi desteklemek ve yöresel mirası yaşatmak amacıyla vatandaşlara ücretsiz coğrafi işaretli “maniye domatesi” fidesi dağıtacak.
Belediye Başkanı Mimar Elif Köse’nin tarımsal kalkınmaya verdiği önem doğrultusunda hayata geçirilen ve ilçedeki üretime büyük katkı sağlayan Park ve Bahçeler Müdürlüğü Yazıköy Uygulama ve Üretim Birimi, ata tohumlarını çoğaltmaya devam ediyor. Bu kapsamda merkezde özenle yetiştirilen yöresel maniye domatesi fideleri, toprakla buluşmaya hazırlanıyor.
“Toprakla buluşan her fide, geleceğe bırakılan bir mirastır” anlayışıyla hareket edilen proje kapsamında, ilçeye özgü bu özel lezzetin bereketli Safranbolu topraklarında daha da yaygınlaşması hedefleniyor.
Tarımsal mirası korumak, üretimi desteklemek ve yerel değerleri halkla paylaşmak amacıyla yetiştirilen fideler, düzenlenecek programla vatandaşlara hediye edilecek.
Tüm ilçe sakinlerinin davet edildiği fide dağıtım etkinliği, 4 Haziran Perşembe günü saat 10.00’da Misak-ı Milli Demokrasi Meydanı’nda gerçekleştirilecek.


Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Ferhat Salt “Türkiye Yüzyılı’nda Şehrimizi Büyütmeye Devam Edeceğiz
İsmail Özer’den Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Başkan Köse Manisa’da Çevreci Belediyeler Birliği Toplantısına Katıldı
Karabük İl Özel İdaresine Kazandırılan 13 Yeni Araç ve İş Makinesi Hizmete Alındı
Ferhat Salt: “Mahalle Başkanlarımız Gönül Bağımızın En Güçlü Halkasıdır”
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ MENFAAT KARŞISINDA KÜÇÜLENDEN BÜYÜK İNSAN OLMAZ!”
