Gençlik Haftası kapsamında düzenlenen Safranbolu Spor Fest etkinlikleri çerçevesinde gerçekleştirilen Masa Tenisi Turnuvası büyük heyecana sahne oldu.
Karabük Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinesinde, Safranbolu Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü tarafından düzenlenen organizasyonda ortaokul, lise ve üniversite kategorilerinde toplam 47 sporcu mücadele etti.
Centilmenlik ve rekabetin ön planda olduğu turnuvada sporcular ortaya koydukları performanslarla izleyenlerden alkış aldı. Dereceye giren sporcularımızı tebrik ediyor, katılım sağlayan tüm sporcularımıza teşekkür ediyoruz.


CUMHURBAŞKANI NOT ALDI, GÖZLER GELECEK MÜJDEDE
CUMHURBAŞKANI NOT ALDI, GÖZLER GELECEK MÜJDEDE
OVACIK’TA ULUSLARARASI GENÇLİK VE GÖKYÜZÜ BULUŞMASI DEVAM EDİYOR
EFLANİ KAYMAKAMI ÖMER BULUT ONURUNA VEDA YEMEĞİ DÜZENLENDİ
Karabük’te 37 Bin Öğrencimiz Karne Heyecanı Yaşadı
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ EVLİLİKLER, “BESMELE”Lİ, EVLER “KIBLE”Lİ, HAYATLAR “ÂMENTÜ”LÜ OLMALIDIR. (2)”
Karabük Polis Meslek Eğitim Merkezi 32. Dönem Mezuniyet Töreni Gerçekleştirildi
FARUK ALTIOK “ LİYAKAT MI, TORPİL Mİ?”
