UNESCO Dünya Miras Listesi’nde yer alan ve Cittaslow üyesi olan Safranbolu’da Belediye Başkanı Mimar Elif Köse’nin “üreten ve tasarruf eden belediyecilik” vizyonu meyvelerini vermeye devam ediyor. Hizmet kalitesini artırmak adına öz kaynaklarını verimli kullanan Safranbolu Belediyesi, son bir yıl içerisinde araç envanterine kattığı 5 yeni araçla sahadaki gücünü perçinledi.
Safranbolu Belediyesi, halka daha hızlı ve etkin hizmet götürebilmek amacıyla başlattığı araç parkurunu genişletme çalışmalarında önemli bir eşiği daha geride bıraktı. Kısıtlı imkanlara rağmen hayata geçirilen tasarruf tedbirleri ve stratejik planlamalar sayesinde, tam donanımlı araçlar belediye bünyesine kazandırıldı.
Hizmetin her alanında yeni bir imza
Safranbolu Belediyesi bünyesinde başlatılan araç hamlesi kapsamında, bir yıl gibi kısa bir sürede 5 farklı hizmet aracı envantere dahil edildi. Modernize edilen araç parkına eklenen birimler şöyle sıralandı:
• İşletme İştirakler Müdürlüğü: Hizmet ağını genişletmek amacıyla 1 adet kasalı kamyonet ve 1 adet hafif ticari araç
• Temizlik İşleri Müdürlüğü: Şehir hijyenini en üst seviyede tutmak için 1 adet modern kasalı kamyonet
• İtfaiye Müdürlüğü: Türkiye Belediyeler Birliği’nden (TBB) alınan hibe desteğiyle şehre kazandırılan tam donanımlı itfaiye aracı
• Fen İşleri Müdürlüğü: Son olarak filoya eklenen, ağır hizmet koşullarına uygun sıfır kilometre Beko Loder (Kazıcı-Yükleyici)
Başkan Köse: “Kendi öz kaynaklarımızla güçleniyoruz”
Konuya ilişkin açıklamalarda bulunan Safranbolu Belediye Başkanı Mimar Elif Köse, her bir aracın Safranbolu halkı için büyük önem taşıdığını vurguladı. Başkan Köse, şu ifadeleri kullandı:
“Göreve geldiğimiz günden bu yana ‘üreten belediye’ modelini benimsedik. Kendi kaynaklarımızı doğru yöneterek, israfın önüne geçerek ve tasarruf ederek araç parkurumuzu güçlendiriyoruz. Amacımız, Safranbolu’nun her sokağına, her mahallesine en kaliteli hizmeti en kısa sürede ulaştırmak. Yeni Beko Loder’ımız ve diğer tüm araçlarımız Safranbolu halkına hayırlı olsun.”


Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Ferhat Salt “Türkiye Yüzyılı’nda Şehrimizi Büyütmeye Devam Edeceğiz
İsmail Özer’den Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Başkan Köse Manisa’da Çevreci Belediyeler Birliği Toplantısına Katıldı
Karabük İl Özel İdaresine Kazandırılan 13 Yeni Araç ve İş Makinesi Hizmete Alındı
Ferhat Salt: “Mahalle Başkanlarımız Gönül Bağımızın En Güçlü Halkasıdır”
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ MENFAAT KARŞISINDA KÜÇÜLENDEN BÜYÜK İNSAN OLMAZ!”
