Safranbolu Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğüne bağlı Yazıköy Uygulama ve Üretim Biriminde, yaz aylarında kentin farklı noktalarında toprakla buluşturulacak 90 bin çiçeğin tohumları ekildi.
Kent estetiğini güçlendirmek ve yeşil alanların niteliğini artırmak amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında, özellikle su tasarrufu sağlayan çiçek türleri tercih edildi.
Uygulama ve Üretim Birimi Sorumlusu Ziraat Mühendisi Pınar Uslu, yaptığı açıklamada, belediye olarak çevre dostu ve sürdürülebilir uygulamalara önem verdiklerini söyledi.
Uslu, “Yaz sezonunda parklar, refüjler ve yeşil alanlarda kullanılmak üzere 90 bin adet çiçeğin tohumunu ektik. Seçtiğimiz türler hem iklim koşullarına dayanıklı hem de daha az su tüketen bitkilerden oluşuyor. Böylece hem kentimizin görsel güzelliğini artırmayı hem de su kaynaklarımızı verimli kullanmayı hedefliyoruz.” dedi.
Üretim sürecinin titizlikle takip edildiğini belirten Uslu, sağlıklı şekilde yetiştirilecek fidelerin yaz aylarında Safranbolu’nun farklı noktalarına dikileceğini kaydetti.
Çalışmaların, belediyenin kendi imkanlarıyla yürütülmesi sayesinde önemli ölçüde tasarruf sağlandığı da ifade edildi.


Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Ferhat Salt “Türkiye Yüzyılı’nda Şehrimizi Büyütmeye Devam Edeceğiz
İsmail Özer’den Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Başkan Köse Manisa’da Çevreci Belediyeler Birliği Toplantısına Katıldı
Karabük İl Özel İdaresine Kazandırılan 13 Yeni Araç ve İş Makinesi Hizmete Alındı
Ferhat Salt: “Mahalle Başkanlarımız Gönül Bağımızın En Güçlü Halkasıdır”
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ MENFAAT KARŞISINDA KÜÇÜLENDEN BÜYÜK İNSAN OLMAZ!”
