Gençlik ve Spor Bakanlığı Okul Sporları faaliyet programı kapsamında düzenlenen Küçükler Kız-Erkek Basketbol Yarı Final Müsabakaları 18-22 Mayıs tarihleri arasında Karabük’te başladı.
Yeni Mahalle Spor Salonu’nda gerçekleştirilen organizasyonun açılış seremonisine sporcular, antrenörler, hakemler ve davetliler katıldı. Program, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı.
Açılışta konuşan Karabük Gençlik ve Spor İl Müdürü Coşkun Güven, organizasyona katılan tüm takımlara başarılar dileyerek, sporun dostluk, kardeşlik ve fair-play ruhunu güçlendirdiğini ifade etti.
Konuşmanın ardından sporcuların gerçekleştirdiği geçit töreni renkli görüntülere sahne oldu. Açılış seremonisi, toplu hatıra fotoğrafı çekimi ile sona erdi.
Farklı illerden gelen takımların mücadele edeceği yarı final müsabakaları, 18-22 Mayıs tarihleri arasında Yeni Mahalle Spor Salonu’nda devam edecek.


Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Ferhat Salt “Türkiye Yüzyılı’nda Şehrimizi Büyütmeye Devam Edeceğiz
İsmail Özer’den Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Başkan Köse Manisa’da Çevreci Belediyeler Birliği Toplantısına Katıldı
Karabük İl Özel İdaresine Kazandırılan 13 Yeni Araç ve İş Makinesi Hizmete Alındı
Ferhat Salt: “Mahalle Başkanlarımız Gönül Bağımızın En Güçlü Halkasıdır”
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ MENFAAT KARŞISINDA KÜÇÜLENDEN BÜYÜK İNSAN OLMAZ!”
