Karabük’te düzenlenen Okul Sporları Genç Kız B Voleybol İl Birinciliği müsabakaları, oynanan final karşılaşmalarıyla sona erdi.
Yeni Mahalle Spor Salonu’nda gerçekleştirilen organizasyonun final müsabakasında Vakıfbank Zübeyde Hanım Anadolu Lisesi ile Safranbolu Fatih Sultan Mehmet Fen Lisesi karşı karşıya geldi. Büyük çekişmeye sahne olan mücadelede rakibini 3-2 mağlup eden Vakıfbank Zübeyde Hanım Anadolu Lisesi, il şampiyonu oldu.
Turnuva sonunda Mehmet Vergili Fen Lisesi dördüncü, Kardemir Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi üçüncü, Safranbolu Fatih Sultan Mehmet Fen Lisesi ikinci olurken, Vakıfbank Zübeyde Hanım Anadolu Lisesi şampiyonluk kupasının sahibi oldu.
Dereceye giren takımlara ödülleri; Spor Şube Müdürü Serdar Ali Osman Sevim, okul müdürleri ve Okul Sporları Tertip Komitesi Üyesi İlker Zafer Sayar tarafından takdim edildi.
Organizasyonda mücadele eden tüm sporcular ve antrenörler tebrik edilirken, şampiyon olan Vakıfbank Zübeyde Hanım Anadolu Lisesi’ne grup müsabakalarında başarılar dilendi.


Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Ferhat Salt “Türkiye Yüzyılı’nda Şehrimizi Büyütmeye Devam Edeceğiz
İsmail Özer’den Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Başkan Köse Manisa’da Çevreci Belediyeler Birliği Toplantısına Katıldı
Karabük İl Özel İdaresine Kazandırılan 13 Yeni Araç ve İş Makinesi Hizmete Alındı
Ferhat Salt: “Mahalle Başkanlarımız Gönül Bağımızın En Güçlü Halkasıdır”
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ MENFAAT KARŞISINDA KÜÇÜLENDEN BÜYÜK İNSAN OLMAZ!”
