İl Millî Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş, STEM Çalıştayında Görev Alan Öğretmenlerle Buluştu
İl Millî Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş, Millî Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü tarafından 23 Mart – 1 Nisan 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilen Türkiye STEM Eğitimi Ulusal Çalıştayı’na katılarak ilimizi temsil eden öğretmenlerimizle İl Millî Eğitim Müdürlüğü toplantı salonunda bir araya geldi.
Toplantıda, çalıştay sürecinde yürütülen çalışmalar hakkında Şube Müdürü Metin Aktaş ve öğretmenlerimiz tarafından bilgilendirme sunumları gerçekleştirildi. Çalıştay kapsamında elde edilen kazanımlar, iyi uygulama örnekleri ve STEM eğitiminin ilimizde yaygınlaştırılmasına yönelik değerlendirmelerde bulunuldu.
İl Millî Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş, öğretmenlerimizin ulusal düzeyde gerçekleştirilen önemli bir çalıştayda ilimizi başarıyla temsil etmelerinden duyduğu memnuniyeti ifade ederek, STEM alanındaki çalışmaların öğrencilerimizin analitik düşünme, problem çözme ve üretkenlik becerilerinin gelişimine önemli katkılar sunduğunu belirtti. Öğretmenlerimizi özverili çalışmaları ve eğitimde yenilikçi uygulamalara verdikleri katkılar dolayısıyla tebrik eden Akbaş, bu tür çalışmaların eğitimde kaliteyi artırmada önemli bir rol üstlendiğini vurguladı.
Toplantı sonunda İl Millî Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş, çalıştaya katılan öğretmenlere katılım belgelerini takdim ederek başarılarının devamını diledi.


Samuray Arıcıklar Doğaya Bırakıldı
Samuray Arıcıklar Doğaya Bırakıldı
Karabük Valisi Oktay Çağatay, Ankara Valisi Yakup Canbolat’ı Ziyaret Etti
Karabük’te Sağlık Personeline “Temel Yenidoğan Bakım Programı” Eğitimi Verildi
EFLANİ’DE GENÇLİK VE SPOR FESTİVALİ YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Vali Oktay Çağatay, Kayıp Vatandaşımız Hamza DURAS İçin Yürütülen Arama Çalışmalarını Yerinde İnceledi
Jandarmadan Uyuşturucu Operasyonu
Komşuluk Rüzgarı Projesi Futbol Turnuvası Sona Erdi
