Milli Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Genel Müdürlüğü tarafından başlatılan “Liselerde Bilim Uygulamaları’ İl Paneli Karabük Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Konferans Salonunda gerçekleştirildi.
Programa; Safranbolu İlçe Millî Eğitim Müdürü Şevket Küçükzoroğlu, Şube Müdürü Emine Bilge Karataş, okul idarecileri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.
‘Karabük Liselerde Bilim Uygulamaları ‘ programı Mehmet Vergili Fen Lisesi Öğrencisi Nevra Beyza Çobanoğlu moderatörlüğünde, Fatih Sultan Mehmet Fen Lisesi Öğrencisi Yağmur Ayhan, Alparslan Gazi Anadolu Lisesi Ceren Aygün, Demir Çelik Anadolu Lisesi Öğrencisi Zeynep Elif Bostancı, Mehmet Vergili Fen Lisesi Öğrencisi Sümeyye Ceylan tarafından “Millî Teknoloji Hamlesi” konusunu farklı bakış açılarıyla değerlendirdikleri panel konuşmaları gerçekleştirildi.
Panel hediye takdimi ve hatıra fotoğrafı çekimi ile son buldu.


Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Ferhat Salt “Türkiye Yüzyılı’nda Şehrimizi Büyütmeye Devam Edeceğiz
İsmail Özer’den Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Başkan Köse Manisa’da Çevreci Belediyeler Birliği Toplantısına Katıldı
Karabük İl Özel İdaresine Kazandırılan 13 Yeni Araç ve İş Makinesi Hizmete Alındı
Ferhat Salt: “Mahalle Başkanlarımız Gönül Bağımızın En Güçlü Halkasıdır”
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ MENFAAT KARŞISINDA KÜÇÜLENDEN BÜYÜK İNSAN OLMAZ!”
