Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ) tarafından Karabük’ün Kartaltepe Mahallesi’nde yapımı tamamlanan 280 sosyal konut ve 12 dükkân, 28 Kasım 2025 tarihi itibarıyla hak sahiplerine teslim edilmeye başlanacak.
TOKİ’den yapılan açıklamada, “Kartaltepe Sosyal Konut Projemizde çalışmalar tamamlanmıştır. 28 Kasım 2025 tarihi itibarıyla konutlarımız hak sahiplerine teslim edilmeye başlanacaktır. Vatandaşlarımıza yeni yuvalarında huzurlu, sağlıklı ve mutlu bir yaşam diliyoruz.” ifadelerine yer verildi.
AK Parti Karabük İl Başkanı Ferhat Salt, Karabük Milletvekilleri Cem Şahin ve Ali Keskinkılıç ile Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya da konuya ilişkin ortak bir açıklama yaparak, şu değerlendirmelerde bulundu:
“Karabük’ümüzde vatandaşlarımızın uzun süredir beklediği Kartaltepe Sosyal Konut Projesinde sona gelinmiş olmasından büyük bir memnuniyet duyuyoruz. 28 Kasım itibarıyla hak sahiplerimiz yeni yuvalarına kavuşacak. Bu önemli projenin hayata geçirilmesinde emeği geçen başta Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığımıza ve TOKİ Başkanlığımıza teşekkür ediyoruz.
AK Parti olarak, Karabük’te her bir vatandaşımızın güvenli, modern ve yaşanabilir konutlarda yaşam sürmesi için çalışmalarımızı aralıksız sürdüreceğiz. Yeni konutlarımız şehrimize ve hemşehrilerimize hayırlı olsun.”


Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Ferhat Salt “Türkiye Yüzyılı’nda Şehrimizi Büyütmeye Devam Edeceğiz
İsmail Özer’den Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Başkan Köse Manisa’da Çevreci Belediyeler Birliği Toplantısına Katıldı
Karabük İl Özel İdaresine Kazandırılan 13 Yeni Araç ve İş Makinesi Hizmete Alındı
Ferhat Salt: “Mahalle Başkanlarımız Gönül Bağımızın En Güçlü Halkasıdır”
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ MENFAAT KARŞISINDA KÜÇÜLENDEN BÜYÜK İNSAN OLMAZ!”
