Karabük Bilim ve Sanat Merkezi (BİLSEM) öğrencileri, Uluslararası STEM Olimpiyatları’nda elde ettikleri derecelerle göğsümüzü kabarttı. Dünya genelinden binlerce öğrencinin katıldığı dev organizasyonda, iki öğrencimiz kendi yaş gruplarında dünya ikincisi olarak büyük bir gurur kaynağı oldu.
Matematik Öğretmeni Seda Aksu danışmanlığında yürütülen süreçte, öğrencilerden Ayşegül Balım Yabacı Fen Bilimleri alanında, Derin Lina Yıldırım ise Matematik alanında kendi yaş gruplarında dünya ikinciliğine ulaştı.
🏅Elemelerde Madalya Yağmuru
Karabük BİLSEM’i temsilen finale katılan 9 öğrenci, elemelerde gösterdiği üstün performansla dikkat çekti. Öğrenciler;
· Matematik alanında 7 altın ve 2 gümüş madalya,
· Fen Bilimleri alanında ise 2 altın madalya kazanarak Roma’da gerçekleştirilecek büyük finale katılma hakkı elde etti.
Roma Yolu Açıldı
Dünya ikincisi olarak büyük bir başarıya imza atan Ayşegül Balım Yabacı ve Derin Lina Yıldırım, bu sonuçların ardından Roma’daki büyük finale %50 burslu katılım hakkı kazandı. Bu sonuçlar, Karabük Bilim ve Sanat Merkezi’nin uluslararası arenadaki akademik gücünü bir kez daha gözler önüne serdi.
İl Millî Eğitim Müdürümüz Nevzat Akbaş , başarıya ilişkin yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
“Bu önemli başarıyı ilimize kazandıran tüm öğrencilerimizi, ailelerini ve sınav sürecinde danışmanlık yapan Matematik Öğretmenimiz Seda Aksu’yu tebrik ediyor; öğrencilerimize bundan sonraki aşamalarda üstün başarılar diliyoruz.”


Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Ferhat Salt “Türkiye Yüzyılı’nda Şehrimizi Büyütmeye Devam Edeceğiz
İsmail Özer’den Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Başkan Köse Manisa’da Çevreci Belediyeler Birliği Toplantısına Katıldı
Karabük İl Özel İdaresine Kazandırılan 13 Yeni Araç ve İş Makinesi Hizmete Alındı
Ferhat Salt: “Mahalle Başkanlarımız Gönül Bağımızın En Güçlü Halkasıdır”
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ MENFAAT KARŞISINDA KÜÇÜLENDEN BÜYÜK İNSAN OLMAZ!”
