Karabük’te devam eden KYGM Basketbol Türkiye Şampiyonası heyecanı tüm hızıyla sürüyor. Yenişehir Spor Salonu’nda oynanan Karabük – Kocaeli müsabakası büyük çekişmeye sahne oldu.
Karşılaşmayı Karabük Gençlik ve Spor İl Müdürü Coşkun Güven, Spor Hizmetleri Müdürü İsmail Özcan, Yurt Hizmetleri Müdürü Mehmet Özkeskin ve Şube Müdürü Serdar Ali Osman Sevim tribünden takip etti.
Müsabaka öncesinde sporcular ve teknik heyetle bir araya gelen protokol üyeleri, turnuvaya katılan takımlara başarı dileklerini ileterek fair-play ruhunun önemine vurgu yaptı.
Türkiye’nin farklı illerinden gelen sporcuların mücadele ettiği organizasyonda, genç basketbolcular hem yeteneklerini sergiliyor hem de dostluk ve kardeşlik ortamında önemli deneyimler kazanıyor.
KYGM Basketbol Türkiye Şampiyonası, Karabük’te oynanan karşılaşmalarla heyecan dolu anlara sahne olmaya devam ediyor.


Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Ferhat Salt “Türkiye Yüzyılı’nda Şehrimizi Büyütmeye Devam Edeceğiz
İsmail Özer’den Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Başkan Köse Manisa’da Çevreci Belediyeler Birliği Toplantısına Katıldı
Karabük İl Özel İdaresine Kazandırılan 13 Yeni Araç ve İş Makinesi Hizmete Alındı
Ferhat Salt: “Mahalle Başkanlarımız Gönül Bağımızın En Güçlü Halkasıdır”
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ MENFAAT KARŞISINDA KÜÇÜLENDEN BÜYÜK İNSAN OLMAZ!”
