KARABÜK’TE SAĞLIKTA YENİ DÖNEM: İLK KEZ BURUNDAN GİRİLEREK BEYİN TÜMÖRÜ AMELİYATI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi, tıbbi hizmet kalitesini artıran ve ileri cerrahi teknik gerektiren operasyonlara bir yenisini daha ekledi. İlimizde ilk kez, hiçbir kesi yapılmadan burundan girilerek “Endoskopik Transsfenoidal” yöntemle hipofiz tümörü ameliyatı başarıyla gerçekleştirildi.
Kesisiz Beyin Ameliyatı Hastanemize şiddetli baş ağrısı şikayeti ile başvuran bir hastanın çekilen MR görüntülemesinde, beynin alt kısmında yer alan ve hayati hormonları yöneten hipofiz bezinde tümör tespit edildi.
Beyin ve Sinir Cerrahisi Uzmanı Op. Dr. Zeynep DAĞLAR tarafından gerçekleştirilen ve Kulak Burun Boğaz (KBB) Kliniği’nin de destek verdiği operasyonda; hastanın kafa tasında herhangi bir kesi açılmadan, burun deliklerinden endoskopik kamera sistemiyle girilerek tümör başarıyla çıkarıldı.
“Hastalarımız Kısa Sürede Taburcu Oluyor” Operasyonu gerçekleştiren Op. Dr. Zeynep DAĞLAR, bu yöntemin Türkiye’de sayılı merkezlerde uygulandığına dikkat çekerek şu bilgileri verdi: “Gelişen teknoloji sayesinde, beynin orta bölümüne yerleşen tümörleri artık çevre dokulara zarar vermeden, burun yolunu kullanarak alabiliyoruz. Bu yöntem sayesinde hastalarımızda komplikasyon riski azalıyor, hastanede kalış süreleri kısalıyor ve normal hayatlarına çok daha hızlı dönebiliyorlar.”
Başhekim Doğan’dan Teşekkür Bu başarılı operasyonun, hastanenin güçlü teknolojik altyapısı ve multidisipliner çalışma anlayışı sayesinde gerçekleştiğini belirten Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Erkan DOĞAN ise şunları kaydetti:
“İki cerrahi branşımızın ortaklaşa yürüttüğü bu başarılı süreçte emeği geçen tüm ekibimizi kutluyorum. İlimizdeki sağlık hizmetlerinin kalitesinin artırılmasında ve bu tür ileri teknoloji gerektiren ameliyatların yapılabilmesi için gerekli donanımın sağlanmasında bizlerden desteğini esirgemeyen; Sağlık Bakanımız Prof. Dr. Kemal MEMİŞOĞLU’na, Milletvekillerimiz Sayın Cem ŞAHİN ve Sayın D.Ali KESKİNKILIÇ’a ayrıca İl Başkanı Sayın Ferhat SALT ve İl Sağlık Müdürümüz Op. Dr. İsmail KARA’ya, teşekkür ediyoruz.” dedi


Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Ferhat Salt “Türkiye Yüzyılı’nda Şehrimizi Büyütmeye Devam Edeceğiz
İsmail Özer’den Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Başkan Köse Manisa’da Çevreci Belediyeler Birliği Toplantısına Katıldı
Karabük İl Özel İdaresine Kazandırılan 13 Yeni Araç ve İş Makinesi Hizmete Alındı
Ferhat Salt: “Mahalle Başkanlarımız Gönül Bağımızın En Güçlü Halkasıdır”
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ MENFAAT KARŞISINDA KÜÇÜLENDEN BÜYÜK İNSAN OLMAZ!”
