ANNE ADAYLARINA ÖZEL HİZMET: KARABÜK’TE GEBE OKULU VE EBE POLİKLİNİĞİ ÇALIŞMALARI KAPSAMLI ŞEKİLDE SÜRÜYOR
Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi, “Doğal Olan Normal Doğum” eylem planı kapsamında, anne ve bebek sağlığını en üst seviyede korumak ve anne adaylarını bilinçlendirmek amacıyla sunduğu hizmetleri genişletmeye devam ediyor.
Anne ve Bebek Sağlığı İçin Multidisipliner Takip
Hastanemiz bünyesinde hizmet veren Gebe Okulu, Ebe Polikliniği ve Gebe Polikliniği, anne adaylarımıza güvenli bir gebelik süreci sunmak için koordineli bir şekilde çalışmaktadır. Sağlık hizmetine ulaşımı kolaylaştırmak adına oluşturulan bu birimlerde, her bir gebe; hem kadın doğum uzmanları hem de deneyimli ebeler tarafından titizlikle takip edilmektedir.
Randevusuz Başvuru ve Kesintisiz Destek İmkanı
Hizmet standartlarını yükselten yeni düzenleme ile Gebe Okulu ve Ebe Polikliniği’ne kayıtlı olan veya kayıt yaptırmak isteyen anne adaylarımız, randevu alma zorunluluğu olmadan doğrudan ilgili birimlere başvurarak hizmet alabilmektedir.
Ayrıca, takipli gebelerimizin her an uzman desteğine ulaşabilmesi amacıyla özel bir iletişim hattı kurulmuştur. Bu hat üzerinden anne adaylarımız hem tıbbi konularda danışmanlık alabilmekte hem de randevu işlemlerini kolayca gerçekleştirebilmektedir.
Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi başhekimi Doç.Dr.Erkan Doğan;”Hedefimiz Bilinçli Anne, Sağlıklı Bebek”
“Vatandaşlarımıza en modern ve erişilebilir sağlık hizmetini sunmak temel önceliğimizdir. Gebe okulumuz ve ebe polikliniğimiz aracılığıyla anne adaylarımızı normal doğum sürecine hazırlıyor, gebelik boyunca yanlarında oluyoruz. Bilinçli bir hazırlık süreci, hem anne hem de bebek sağlığı için hayati önem taşımaktadır.”
Başhekim Doğan: “Gebelerimiz İçin Özel Birimler Oluşturduk”, “Ebe polikliniği ve gebe okulu gibi birimlerimiz sayesinde her bir gebemizin süreci kişiye özel ve profesyonel bir yaklaşımla izlenmektedir. Amacımız, anne adaylarımızın hastane ortamında kendilerini güvende hissetmelerini ve tüm sorularına hızlıca yanıt bulabilmelerini sağlamaktır” dedi.


Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Ferhat Salt “Türkiye Yüzyılı’nda Şehrimizi Büyütmeye Devam Edeceğiz
İsmail Özer’den Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Başkan Köse Manisa’da Çevreci Belediyeler Birliği Toplantısına Katıldı
Karabük İl Özel İdaresine Kazandırılan 13 Yeni Araç ve İş Makinesi Hizmete Alındı
Ferhat Salt: “Mahalle Başkanlarımız Gönül Bağımızın En Güçlü Halkasıdır”
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ MENFAAT KARŞISINDA KÜÇÜLENDEN BÜYÜK İNSAN OLMAZ!”
