Safranbolu’da 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107. yıl dönümü kapsamında düzenlenen Gençlik Yürüyüşü ve Çelenk Sunma Töreni, yoğun katılım ve büyük bir coşkuyla gerçekleştirildi.
Safranbolu Kaymakamlığı uhdesinde, Safranbolu Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü koordinesinde ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü katkılarıyla düzenlenen programda, gençler ellerinde dev Türk bayrağıyla bayram coşkusunu meydanlara taşıdı.
Leyla Dizdar Kültür Merkezi önünde bir araya gelen öğrenciler, bando takımı eşliğinde Misak-ı Milli Demokrasi Meydanı’na kadar yürüdü. Yürüyüş boyunca vatandaşlar da gençlere alkışlarla destek vererek 19 Mayıs ruhuna ortak oldu.
Misak-ı Milli Demokrasi Meydanı’nda devam eden programda saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu. Ardından Safranbolu Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Sedat Adakan tarafından Atatürk Anıtı’na çelenk sunuldu.
Programa Belediye Başkan Yardımcısı Kemal Akgül, AK Parti Safranbolu İlçe Başkanı Yasin Aydın, CHP Safranbolu İlçe Başkanı Cumhur Onkardeşler, ilçe kurum amirleri, öğretmenler, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.
19 Mayıs’ın 107. yıl dönümünde gerçekleştirilen etkinlikler, gençlerin milli birlik ve beraberlik ruhunu yaşatırken, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün gençliğe emanet ettiği bu anlamlı günün coşkusunu bir kez daha Safranbolu’da hissettirdi


Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Ferhat Salt “Türkiye Yüzyılı’nda Şehrimizi Büyütmeye Devam Edeceğiz
İsmail Özer’den Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Başkan Köse Manisa’da Çevreci Belediyeler Birliği Toplantısına Katıldı
Karabük İl Özel İdaresine Kazandırılan 13 Yeni Araç ve İş Makinesi Hizmete Alındı
Ferhat Salt: “Mahalle Başkanlarımız Gönül Bağımızın En Güçlü Halkasıdır”
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ MENFAAT KARŞISINDA KÜÇÜLENDEN BÜYÜK İNSAN OLMAZ!”
