15-21 Mayıs Gençlik Haftası ve 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü heyeti Vali Oktay Çağatay‘I makamında ziyaret etti.
Gerçekleştirilen ziyarete İl Müdürü Coşkun Güven, Spor Hizmetleri Müdürü İsmail Özcan, Gençlik Hizmetleri Müdürü Hüseyin Bilicioğlu, Yurt Hizmetleri Müdürü Mehmet Özkeskin, Antrenör Serdar Akad, Gençlik Lideri Gülşan Alıç, Tıp Fakültesi öğrencisi Beyza Yücesay ile atletizm sporcuları Tuğçe Emici ve Yiğit Ömer Yılman katıldı.
Ziyarette, Gençlik Haftası kapsamında gerçekleştirilecek etkinlikler hakkında değerlendirmelerde bulunulurken, gençliğin spor, eğitim ve sosyal alanlardaki gelişimine yönelik çalışmalar da ele alındı.
İl Müdürü Coşkun Güven, gençlere verdiği desteklerden dolayı Vali Oktay Çağatay‘a teşekkür ederek, 19 Mayıs ruhunun gençler aracılığıyla yaşatılmaya devam ettiğini ifade etti.
Vali Oktay Çağatay ise gençlerle bir arada olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, tüm gençlerin ve spor camiasının 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı kutladı.


Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Ferhat Salt “Türkiye Yüzyılı’nda Şehrimizi Büyütmeye Devam Edeceğiz
İsmail Özer’den Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Başkan Köse Manisa’da Çevreci Belediyeler Birliği Toplantısına Katıldı
Karabük İl Özel İdaresine Kazandırılan 13 Yeni Araç ve İş Makinesi Hizmete Alındı
Ferhat Salt: “Mahalle Başkanlarımız Gönül Bağımızın En Güçlü Halkasıdır”
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ MENFAAT KARŞISINDA KÜÇÜLENDEN BÜYÜK İNSAN OLMAZ!”
