İl Müdürü Coşkun Güven, Personelle Bayramlaşma Programında Bir Araya Geldi
Karabük Gençlik ve Spor İl Müdürü Coşkun Güven, Kurban Bayramı sonrasında düzenlenen bayramlaşma programında kurum personeliyle bir araya geldi.
Karabük Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü hizmet binası önünde gerçekleştirilen programa müdürlük bünyesinde görev yapan personel yoğun katılım sağladı. Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda İl Müdürü Coşkun Güven, personelle tek tek bayramlaşarak geçmiş Kurban Bayramlarını tebrik etti.
Bayramların birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendiren önemli değerler olduğunu ifade eden İl Müdürü Güven, kurum olarak elde edilen başarıların ekip ruhu ve özverili çalışmalar sayesinde gerçekleştiğini belirtti.
Personelin göstermiş olduğu gayret ve fedakârlık için teşekkür eden Güven, “Karabük gençliği ve sporu için büyük bir özveriyle çalışan tüm mesai arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Bayramlar, sevgi, saygı ve kardeşlik bağlarımızı güçlendiren özel günlerdir. Bu vesileyle tüm çalışma arkadaşlarımızın geçmiş Kurban Bayramını kutluyor, sağlık, mutluluk ve başarı dolu günler diliyorum.” dedi.


Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Ferhat Salt “Türkiye Yüzyılı’nda Şehrimizi Büyütmeye Devam Edeceğiz
İsmail Özer’den Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Başkan Köse Manisa’da Çevreci Belediyeler Birliği Toplantısına Katıldı
Karabük İl Özel İdaresine Kazandırılan 13 Yeni Araç ve İş Makinesi Hizmete Alındı
Ferhat Salt: “Mahalle Başkanlarımız Gönül Bağımızın En Güçlü Halkasıdır”
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ MENFAAT KARŞISINDA KÜÇÜLENDEN BÜYÜK İNSAN OLMAZ!”
