“Maarifin Kalbinde Marifetli Gençlik” etkinlikleri kapsamında, Prof. Dr. Süheyl Ünver Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi 9/C sınıfı öğrencileri ile Meslek Dersi Öğretmeni Selda Değirmenci tarafından okul bölgesindeki mahalle halkına yönelik sağlık taraması etkinliği gerçekleştirildi.
Etkinlik kapsamında vatandaşların tansiyon ölçümü, nabız sayımı ve şeker ölçümü yapılarak temel sağlık kontrolleri gerçekleştirildi. Öğrenciler, aldıkları mesleki eğitimi sahada uygulama fırsatı bulurken mahalle sakinleri de sunulan sağlık hizmetinden memnuniyet duydu.
İl Millî Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş, toplum yararına gerçekleştirilen etkinlik dolayısıyla öğrenci ve öğretmenleri tebrik ederek, “Gençlerimizin mesleki bilgi ve becerilerini sosyal sorumluluk anlayışıyla toplum hizmetine dönüştürmeleri bizleri gururlandırmaktadır. ‘Ben Her Yerde Varım’ projesi kapsamında özveriyle çalışan öğrencilerimizi ve öğretmenimiz Selda Değirmenci’yi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum.” ifadelerini kullandı.


Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Ferhat Salt “Türkiye Yüzyılı’nda Şehrimizi Büyütmeye Devam Edeceğiz
İsmail Özer’den Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Başkan Köse Manisa’da Çevreci Belediyeler Birliği Toplantısına Katıldı
Karabük İl Özel İdaresine Kazandırılan 13 Yeni Araç ve İş Makinesi Hizmete Alındı
Ferhat Salt: “Mahalle Başkanlarımız Gönül Bağımızın En Güçlü Halkasıdır”
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ MENFAAT KARŞISINDA KÜÇÜLENDEN BÜYÜK İNSAN OLMAZ!”
