Safranbolu Belediye Başkanı Mimar Elif Köse, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajda, 19 Mayıs 1919’un Türk milletinin bağımsızlık ve özgürlük mücadelesindeki tarihi rolüne dikkat çekti.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Samsun’a çıkışının Kurtuluş Savaşı’nın fitilini ateşleyen en önemli dönüm noktası olduğunu vurgulayan Köse, mesajında şu ifadelere yer verdi:
“Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün 19 Mayıs 1919’da büyük bir irade, kararlılık ve vatan sevgisiyle Samsun’a ayak basışı; milletimizin bağımsızlık ve özgürlük mücadelesinin dönüm noktası olmuştur. Ülkesinin ve milletinin geleceğini aydınlatmak için atılan bu tarihi adım, Kurtuluş Savaşı’nın başlangıcı olarak tarihe geçmiş; umut, cesaret ve bağımsızlık meşalesini tüm yurda yaymıştır.”
“Cumhuriyetimizin İkinci Yüzyılında Çağdaş İdeallerle İlerleyeceğiz”
19 Mayıs ruhunun çağdaş Türkiye idealini ve gençliğe duyulan sarsılmaz güveni simgelediğini belirten Başkan Köse, vizyoner bir yönetim anlayışıyla geleceğe yürümeye kararlı olduklarını ifade etti. Cumhuriyetin kazanımlarını bilim, sanat ve sporla taçlandıracaklarını kaydeden Köse, şunları aktardı:
“19 Mayıs; yalnızca bir başlangıcın değil, aynı zamanda gençliğe duyulan güvenin ve çağdaş Türkiye idealinin simgesidir. Ulu Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk’ün gençliğe emanet ettiği Cumhuriyetimizi; aklın, bilimin, sanatın ve sporun ışığında daha ileriye taşıyacak olan gençlerimize inancımız sonsuzdur. Cumhuriyetimizin ikinci yüzyılında da birlik, beraberlik ve dayanışma içinde; demokrasiden, özgürlükten ve çağdaş değerlerden ödün vermeden çalışmayı sürdüreceğiz.”
Belediye Başkanı Mimar Elif Köse, mesajını tüm milli mücadele kahramanlarını anarak ve vatandaşların bayramını kutlayarak şöyle tamamladı:
“Bu duygu ve düşüncelerle başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm kurtuluş kahramanlarımızı saygı, minnet ve özlemle anıyor; gençlerimizin ve tüm hemşehrilerimin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı kutluyorum.”


Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Ferhat Salt “Türkiye Yüzyılı’nda Şehrimizi Büyütmeye Devam Edeceğiz
İsmail Özer’den Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Başkan Köse Manisa’da Çevreci Belediyeler Birliği Toplantısına Katıldı
Karabük İl Özel İdaresine Kazandırılan 13 Yeni Araç ve İş Makinesi Hizmete Alındı
Ferhat Salt: “Mahalle Başkanlarımız Gönül Bağımızın En Güçlü Halkasıdır”
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ MENFAAT KARŞISINDA KÜÇÜLENDEN BÜYÜK İNSAN OLMAZ!”
