“Derdimiz de ortak, sevincimiz de”
Safranbolu Belediye Başkanı Mimar Elif Köse, kent esnafını ziyaret etti.
Ziyaretlerini aralıksız sürdüren Başkan Köse, işletmeleri tek tek gezerek esnafın yaşadığı süreçleri ve görüşlerini dinledi.
Ziyaretlerinde esnafla yakından ilgilenen ve sohbet eden Köse, birlik ve beraberlik vurgusu yaptı.
Safranbolu’nun gelişimi ve huzuru için esnafın çok önemli bir halka olduğunu belirten Belediye Başkanı Elif Köse, şunları kaydetti:
“Biz büyük bir aileyiz. Bu kent bizim; derdimiz de ortak, sevincimiz de ortak. Esnafımızın her zaman yanındayız, sorunları da mutlulukları da hep birlikte paylaşıyoruz.”
Ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getiren esnaflar ise Belediye Başkanı Köse’yi her an yanlarında görmekten mutluluk duyduklarını aktardı. Kendisine her zaman rahatça ulaşabildiklerini belirten esnaflar, halkın içinde bir belediye başkanına sahip olmaktan dolayı memnuniyetlerini ifade ederek Köse’ye teşekkür etti.


Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Ferhat Salt “Türkiye Yüzyılı’nda Şehrimizi Büyütmeye Devam Edeceğiz
İsmail Özer’den Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Başkan Köse Manisa’da Çevreci Belediyeler Birliği Toplantısına Katıldı
Karabük İl Özel İdaresine Kazandırılan 13 Yeni Araç ve İş Makinesi Hizmete Alındı
Ferhat Salt: “Mahalle Başkanlarımız Gönül Bağımızın En Güçlü Halkasıdır”
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ MENFAAT KARŞISINDA KÜÇÜLENDEN BÜYÜK İNSAN OLMAZ!”
