Karabük’te devam eden KYGM Basketbol Türkiye Şampiyonası heyecanı tüm hızıyla sürüyor. Yenişehir Spor Salonu’nda oynanan Karabük – Kocaeli müsabakası büyük çekişmeye sahne oldu.
Karşılaşmayı Karabük Gençlik ve Spor İl Müdürü Coşkun Güven, Spor Hizmetleri Müdürü İsmail Özcan, Yurt Hizmetleri Müdürü Mehmet Özkeskin ve Şube Müdürü Serdar Ali Osman Sevim tribünden takip etti.
Müsabaka öncesinde sporcular ve teknik heyetle bir araya gelen protokol üyeleri, turnuvaya katılan takımlara başarı dileklerini ileterek fair-play ruhunun önemine vurgu yaptı.
Türkiye’nin farklı illerinden gelen sporcuların mücadele ettiği organizasyonda, genç basketbolcular hem yeteneklerini sergiliyor hem de dostluk ve kardeşlik ortamında önemli deneyimler kazanıyor.
KYGM Basketbol Türkiye Şampiyonası, Karabük’te oynanan karşılaşmalarla heyecan dolu anlara sahne olmaya devam ediyor.


CUMHURBAŞKANI NOT ALDI, GÖZLER GELECEK MÜJDEDE
CUMHURBAŞKANI NOT ALDI, GÖZLER GELECEK MÜJDEDE
OVACIK’TA ULUSLARARASI GENÇLİK VE GÖKYÜZÜ BULUŞMASI DEVAM EDİYOR
EFLANİ KAYMAKAMI ÖMER BULUT ONURUNA VEDA YEMEĞİ DÜZENLENDİ
Karabük’te 37 Bin Öğrencimiz Karne Heyecanı Yaşadı
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ EVLİLİKLER, “BESMELE”Lİ, EVLER “KIBLE”Lİ, HAYATLAR “ÂMENTÜ”LÜ OLMALIDIR. (2)”
Karabük Polis Meslek Eğitim Merkezi 32. Dönem Mezuniyet Töreni Gerçekleştirildi
FARUK ALTIOK “ LİYAKAT MI, TORPİL Mİ?”
