Karabük belediye başkan Özkan Çetinkaya 65 yaş altı Emeklilere ücretsiz seyahatin kaldırılacağını söyledi. Başkan Çetinkaya “Biz mahkemeden büyük değiliz. İdari mahkemenin vermiş olduğu kararı uygulamak zorundayız. Toplu taşımada ücretsiz taşıma konusu mahkemeye bizden önce intikal eden bir konu idi. Biz mahkemelerden büyük değiliz, İdari mahkeme bizlere de bu konu ile ilgili tebliğ ve baskı yapıyor. Biz belediyeler kanundan büyük kuruluşlar değiliz. İdari mahkeme bizim üst makamımız. Biz ücretsiz taşıma konusu ile ilgili idari mahkemenin kararını uygulamak zorundayız. Bu bizim dönemimizden önce başlayan bir mahkeme süreci ve bugün neticelenmiş. Biz mahkeme kararının gelmesi ile hemen bunu uygulamaya koymadık. İdare mahkeme bunu uygula diyor. Ben idare mahkemesinin kararını uygulamak zorundayım. Ama emekliyi mağdur etmeyiz, belediye meclisinden alacağımız bir karar ile indirim uygulayabiliriz. Zaten 65 yaş üzeri ücretsiz, bu devam edecek.65 yaş altına da indiririm getiririz” dedi.


Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Ferhat Salt “Türkiye Yüzyılı’nda Şehrimizi Büyütmeye Devam Edeceğiz
İsmail Özer’den Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Başkan Köse Manisa’da Çevreci Belediyeler Birliği Toplantısına Katıldı
Karabük İl Özel İdaresine Kazandırılan 13 Yeni Araç ve İş Makinesi Hizmete Alındı
Ferhat Salt: “Mahalle Başkanlarımız Gönül Bağımızın En Güçlü Halkasıdır”
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ MENFAAT KARŞISINDA KÜÇÜLENDEN BÜYÜK İNSAN OLMAZ!”
