“SAĞLIKLI ÇOCUK, SAĞLIKLI GELECEK” Programı Safranbolu’da Coşkuyla Devam Ediyor
(21 Kasım 2025 – Karabük) Karabük Valisi Sayın Mustafa YAVUZ’un koordinasyonunda, Karabük İl Sağlık Müdürlüğü ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle hazırlanan “Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek Programı”, Safranbolu Mustafa Antepoğlu Okulu’nda gerçekleştirilen yoğun katılımlı etkinlikle başarıyla sürdürüldü.
Çocukların sağlık bilincini erken yaşta geliştirmeyi hedefleyen programa; Karabük İl Sağlık Müdürlüğü Sağlık Hizmetleri Başkanı Uzm. Dr. Bekir POÇAN, Safranbolu İlçe Milli Eğitim Müdürü Şevket KÜÇÜKZOROĞLU, Şube Müdürü Savaş AYDIN, Sağlık Hizmetleri Başkan Yardımcısı Dr. Nermin SEÇİLMİŞ, yöneticiler ve program ekip sorumluları katılım sağladı.
Açılış konuşmasını yapan İl Sağlık Müdür Vekili Uzm. Dr. Bekir POÇAN, programın öğrencilerin yaşam kalitesine etkisine dikkat çekerek şunları kaydetti:
“Sağlık bilinci erken yaşlarda şekillenir ve bireyin yaşam boyu sağlıklı kalmasını sağlar. Bu program, çocuklarımızın sağlık okuryazarlığını artırmak ve günlük yaşamlarında sağlıklı seçimler yapmalarına yardımcı olmak amacıyla hazırlanmıştır. Burada kurulan istasyonlar sayesinde çocuklarımız hem eğlenerek öğrenecek hem de sağlıklı yaşam alışkanlıklarını daha yakından keşfedecek.”
Eğlenceli ve Bilgilendirici Sağlık İstasyonları
Program kapsamında, çocukların sağlıklı yaşam alışkanlıklarını interaktif yöntemlerle öğrenmelerini sağlamak amacıyla çeşitli bilgilendirme ve etkinlik stantları kuruldu:
Aile Hekimliği
Ağız ve Diş Sağlığı
Sağlıklı Beslenme
Fiziksel Aktivite
Kişisel Hijyen ve Hastalıklardan Korunma
UMKE ve 112 Acil Sağlık Hizmetleri
Geleneksel Çocuk Oyunları
Öğrenciler, bu istasyonlarda pratik uygulamalarla temel sağlık bilgilerini eğlenerek pekiştirdi. Programın sonunda, etkinliğe aktif katılım gösteren öğrencilere “Sağlık Elçisi” belgeleri takdim edildi.
Karabük İl Sağlık Müdürlüğü olarak, bu iş birliği ile çocuklarımızın daha sağlıklı ve bilinçli bir geleceğe hazırlanması için çalışmalarımızı kararlılıkla sürdüreceğiz.


Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Ferhat Salt “Türkiye Yüzyılı’nda Şehrimizi Büyütmeye Devam Edeceğiz
İsmail Özer’den Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Başkan Köse Manisa’da Çevreci Belediyeler Birliği Toplantısına Katıldı
Karabük İl Özel İdaresine Kazandırılan 13 Yeni Araç ve İş Makinesi Hizmete Alındı
Ferhat Salt: “Mahalle Başkanlarımız Gönül Bağımızın En Güçlü Halkasıdır”
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ MENFAAT KARŞISINDA KÜÇÜLENDEN BÜYÜK İNSAN OLMAZ!”
