Karabük İdman Yurdu taraftarını maç için Zonguldak’a getiren minibüslerden biri taraftarı stadyumu bırakarak müsabakanın bitmesini beklemeden geri döndü. Karşılaşma sonrası güvenlik tedbirleri dahilinde staddan ayrılan taraftarlar geldiği araçlara bindiler.
20-25 kişilik bir grubu getiren aracın maçın bitmesini beklemeden ve getirdiği taraftarı almadan döndüğü anlaşıldı. Araçlarına binen taraftarlar emniyet tedbirleri dahilinde konvoy halinde Karabük’e doğru yola çıktı. 20-25 kişilik grup ise stadyumda kaldı. Zonguldak İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri yaptığı girişimler sonrasında yeni bir araç tahsis ayarlandı.
Mağdur durumunda kalan Karabük taraftarına yardımcı olan emniyet ekipleri
bir saatlik beklemenin ardından statta kalan Karabük taraftarını Emniyete ait minibüse bindirerek memleketlerine gönderdi.
Karabük taraftarı Zonguldak İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerine duyarlığından dolayı teşekkür ettiler.


Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Vali Oktay Çağatay’ın Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Ferhat Salt “Türkiye Yüzyılı’nda Şehrimizi Büyütmeye Devam Edeceğiz
İsmail Özer’den Karabük’ün İl Oluşunun 31. Yıl Dönümü Mesajı
Başkan Köse Manisa’da Çevreci Belediyeler Birliği Toplantısına Katıldı
Karabük İl Özel İdaresine Kazandırılan 13 Yeni Araç ve İş Makinesi Hizmete Alındı
Ferhat Salt: “Mahalle Başkanlarımız Gönül Bağımızın En Güçlü Halkasıdır”
MUSTAFA ÇELENLİ YAZDI “ MENFAAT KARŞISINDA KÜÇÜLENDEN BÜYÜK İNSAN OLMAZ!”
