Karabük Haberleri

reklam

İl İdare Şube Başkanları Toplantısı, Vali Oktay Çağatay Başkanlığında Gerçekleştirildi

İl İdare Şube Başkanları Toplantısı, Vali Oktay Çağatay Başkanlığında Gerçekleştirildi
reklam
25 Haziran 2026 - 9:32

 

İl İdare Şube Başkanları Toplantısı, Vali Oktay Çağatay başkanlığında Valilik 3. Kat Toplantı Salonu’nda gerçekleştirildi.

5442 sayılı İl İdaresi Kanunu’nun 24. maddesi kapsamında düzenlenen toplantıda; kamu hizmetlerinde etkinliğin artırılması, iş ve işlemlerin düzenli şekilde yürütülmesi ve idarede birliğin sağlanmasına yönelik hususlar ele alındı. Toplantıya; Vali Yardımcısı Mustafa Şahin, İl Jandarma Komutanı İsmail Gökçek, İl Emniyet Müdürü Ahmet Canver, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Şerafettin Kelleci ile kamu kurum ve kuruluşlarının müdürleri katıldı.

Toplantıda; eğitim, sağlık, 15 Temmuz Demokrasi ve Millî Birlik Günü etkinlikleri, sahipsiz sokak hayvanları, orman yangınları ve doğal afetlere karşı hazırlıklar, kamu hizmetlerinin yürütülmesi, yatırımlar, tasarruf tedbirleri, yürütülen iş ve işlemler ile turizm konuları başta olmak üzere gündemde yer alan çeşitli hususlar değerlendirildi.

Vali Oktay Çağatay, toplantıda yaptığı değerlendirmede kamu hizmetlerinin vatandaş odaklı, planlı ve etkin bir anlayışla yürütülmesinin önemine dikkat çekti.

Toplantının sonunda, Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile görev yeri değişen Vali Yardımcısı Mustafa Şahin, kurum amirleriyle vedalaşarak birlikte yürütülen çalışmalarda gösterilen iş birliği ve destek dolayısıyla teşekkürlerini iletti.

reklam
HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT
Yorum Yok
YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.

Copyright © 2023. Karabük Haberleri Her hakkı saklıdır.