Karabük Haberleri

reklam

Samuray Arıcıklar Doğaya Bırakıldı

Samuray Arıcıklar Doğaya Bırakıldı
reklam
24 Haziran 2026 - 14:08

 

Tarım alanlarına zarar veren Kahverengi Kokarca zararlısına karşı en etkili ve çevre dostu yöntem olan biyolojik mücadele kapsamında; Bakanlık “Ülkesel Entegre Mücadele Yönetimi Projesi” doğrultusunda, Ankara Zirai Mücadele Merkez Araştırma Enstitüsü ekibi, İl Müdürü Yasin Önder, Şube Müdürü İsmail Özarslan ve İl/ilçe Müdürlüğü teknik personellerinin ortak çalışmasıyla faydalı “Samuray Arıcıkları” belirlenen lokasyonlarda doğaya bırakıldı.

 

reklam
HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT
Yorum Yok
YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.

Copyright © 2023. Karabük Haberleri Her hakkı saklıdır.