Vali Oktay Çağatay, Ankara Valisi Yakup Canbolat’a hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
Ankara Valiliği’ne gelişinde Vali Yakup Canbolat tarafından karşılanan Vali Oktay Çağatay, Valilik Şeref Defteri’ni imzaladı.
Ardından Valilik makamına geçen Vali Oktay Çağatay ile Vali Yakup Canbolat, bir süre görüşerek karşılıklı değerlendirmelerde bulundu.
Ziyaretin sonunda Vali Oktay Çağatay, nazik ev sahipliği ve misafirperverliği dolayısıyla Vali Yakup Canbolat’a teşekkür etti.


Samuray Arıcıklar Doğaya Bırakıldı
Samuray Arıcıklar Doğaya Bırakıldı
Millî Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş, STEM Çalıştayında Görev Alan Öğretmenlerle Buluştu
Karabük’te Sağlık Personeline “Temel Yenidoğan Bakım Programı” Eğitimi Verildi
EFLANİ’DE GENÇLİK VE SPOR FESTİVALİ YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Vali Oktay Çağatay, Kayıp Vatandaşımız Hamza DURAS İçin Yürütülen Arama Çalışmalarını Yerinde İnceledi
Jandarmadan Uyuşturucu Operasyonu
Komşuluk Rüzgarı Projesi Futbol Turnuvası Sona Erdi
